21. července 2015 v 10:00 | Neri Rivaille Dupre Cavallone ^^ |  Anime Recenze
Žánry: akční, drama, shounen, upíři, nadpřirozené
Věkové omezení: 17+
Počet epizod: 12x23min.
Stav: dokončeno
Předloha: manga (stále vychází)

Následuje: Owari no Seraph 2nd Season

Jednoho dne se na Zemi objevil virus, který zabil každého člověka, kterému bylo více jak 13 let. Ve stejnou dobu se z temných zákoutí světa vynořili upíři a zotročili lidstvo. Hyakuya Yuuichirou, mladý chlapec, je, společně s dalšími dětmi ze sirotčince, vězněn jako potrava pro upíry. A i přesto, že žije v zajetí, má velké sny. Přeje si zabít všechny upíry. Ale to se nejdřív bude muset dostat pryč ze svého vězení.

Pár slov na úvod: OMG! Přesně tohle byla reakce, když jsem zjistila, že tahle super manga bude mít anime!!

Příběh: Joo, tohle Neri ráda. To celkem dobře odhadli. Mám tuhle tématiku ráda, takže pro mě bomba. A musím jim dát i palce nahoru za to, že se drželi předlohy. Až na pár celkem důležitých výjimek. Například ta 9. epizoda... To si celé udělali úplně jinak, aby tomu dodali trochu více akce, bohužel to tím ale podle mě dost zvorali. A taky to, jak se pak Shinoa snažila zachránit Yuua X způsoby. To je bullshit teda -.-" V manze to bylo mnohem líp. Ale tak co můžu čekat. I přes tyto "maličkosti" jsem zvědavá a celkem se těším na pokračování :)

Postavy: No problem here~! Ne, opravdu nemám co vytknout. Chamtiví lidé, kteří se nebojí jít přes mrtvoly; jejich ubohé, nic netušící "oběti", krvežízniví, neukojitelní upíři. To docela pěkně vystihli. A pozor! I Shinou a Mitsubu mám ráda, to se moc nestává, abych si oblíbila ženské hrdinky ~ (Celkem mi přijde, že poslední dobou se u anime, která sleduju, vyskytuje menší množství otravných, uřvaných pipek :D Že by se tvůrci poučili? :D)

Animace, hudba: To je myslím velmi výstižné :D (Aww, já je taky dlouho nepoužila, pořád jsou stejně cute.) Kresba bomba, animace super. A o hudbě ani nemluvě. Osobně jsem si děsně zamilovala ending :3 Ale opening je taky moc pěkný.

Celkový názor: Jsem spokojená. Osobně moc nechápu, proč má Seraph na MALu tak nízké hodnocení, podle mě to mohlo dopadnout mnohem hůř. Ale s tím nic nenadělám, mám svůj názor. Jsem moc zvědavá, jak udělají další řadu, protože tu 1. ukončili někde u 15. kapitoly mangy, ta má momentálně 34 kapitol a ještě vychází... To tam zase naplácají a bude z toho děsná slátanina nakonec (T_T jen to ne). Nebo třeba bude i 3. řada xD (To je velmi nepravděpodobné). Ale stejně se těším~ Uvidíme, jak se s tím poperou...

MyAnimeList
průměrné hodnocení 7.62
(ohodnotilo 56 749+ uživatelů)